آابپت
ث ج
چ ح خ د
ذ ر
ز ژ س
ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک
گ ل م ن و ه یهمه
آ
آمادگی
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 14-27]
آموزش بین حرفهای
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 14-27]
آموزش پزشکی
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 56-69]
آموزش دهنده بالینی پزشکی
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 56-69]
ا
انتظارات
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]
انگیزش
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
ب
بهداشت عمومی
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
پ
پاندمی کووید 19
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
پیشرفت درسی
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
ت
تحلیل محتوا
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]
ج
جذب دانشجوی بینالمللی
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]
د
دانشجو
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
دانشجویان
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
دانشجوی بینالمللی
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]
دانشگاه
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]
ر
راهبردهای خود-نظم ده
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
راهبردهای یادگیری
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
س
سبک یادگیری
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
ک
کار تیمی
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 14-27]
کارورز پزشکی عمومی
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 56-69]
کدهای اخلاقی
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 56-69]
ی
یادگیری مشارکتی
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 14-27]